نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

بدمینتون بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر| جدال اول با مدعی اول

  • کد خبر: ۱۲۲۷۳۳
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
بدمینتون بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر| جدال اول با مدعی اول
بدمینتون‌بازان بانوی مشهدی امروز در لیگ‌برتر به میدان می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بدمینتون‌بازان بانوی خراسان‌رضوی، امروز در نخستین جدالشان از مسابقات فصل جدید لیگ‌برتر بدمینتون به‌مصاف مدافع عنوان قهرمانی می‌روند. تیم بدمینتون شهید‌فخار مشهد امروز از ساعت ۱۵ در تبریز به‌مصاف تیم میلاد این شهر خواهد رفت. تیمی که فصل قبل عنوان قهرمانی لیگ‌برتر بدمینتون کشور را به‌دست آورد و شواهد حاکی از آن است که امسال هم تیمی همه‌فن‌حریف برای کسب عنوان قهرمانی بسته است. شاگردان ماهرخ خلیلی در تیم شهید‌فخار مشهد، درحالی امروز مهمان این تیم مدعی هستند که فصل قبل در قعر جدول قرار گرفتند و امسال با جوان‌گرایی خاص و تغییرات گسترده در ترکیبشان به این مسابقات پا می‌گذارند.

۶ تیم در جست‌وجوی خوشبختی

لیگ‌برتر امسال بدمینتون در بخش بانوان با شرکت شش تیم شهرداری شاهرود، مس شهربابک، شهید‌فخار مشهد، میلاد تبریز، نویان تهران و نماینده گیلان به‌صورت رفت‌وبرگشت و دوره‌ای برگزار خواهد شد. شش تیمی که برای رسیدن به جام تلاش می‌کنند و دراین‌میان، میلاد تبریز و نویان تهران، تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان فصل قبل، از شانس بیشتری برای کامیابی برخوردارند. دو تیمی که دوجین بازیکن ملی‌پوش دارند و می‌توانند برای هر حریفی زهردار باشند.

تغییر و تحولات مشهد، به‌نفع جوانی

تیم مشهد فصل قبل دو چهره باتجربه مانند تقوی و حسینی را در ترکیب داشت، اما امسال هم با تغییر سرمربی و هم با جذب چند بازیکن جوان بومی به‌دنبال جوان‌گرایی و تغییرات گسترده است. تیمی که به‌باور سرمربی‌اش تیمی کاملا بومی است: «فاطمه احمدزاده، مبینا نبی‌نژاد، مونا جوادی، زهرا شمس‌آبادی، مهتاب کاظمی، فرناز گلمکانی، مهرو روشنایی، ملیکا یحیایی و ساغر برزگرنژاد بازیکنان امسال ما هستند که همگی مشهدی‌اند.» ماهرخ خلیلی افزود: «تیم ما خیلی جوان است و ما خیلی از بچه‌ها انتظار مقام نداریم. فقط می‌خواهیم نمایش آبرومندی داشته باشیم تا در رقابت انتخابی تیم‌ملی و کشوری، بچه‌های خراسان خوش بدرخشند.»

روز سخت جدال با مدعی

سرمربی تیم مشهد اظهار کرد: «امروز بازی سختی با میلاد تبریز در خانه این تیم داریم؛ تیم قهرمان فصل قبل که امسال هم چند ملی‌پوش دارد. ما از همین حالا این تیم را قهرمان لیگ جدید می‌دانیم.» وی افزود: «وضعیت ما بد نیست، اما به‌هرحال برای حضور در لیگ‌برتر به بازیکنان باکیفیت و قوی نیاز است. البته بازیکنان ما هم بد نیستند و جوانان خوبی هستند، اما تجربه کافی ندارند.» علاوه بر این بازی، در روز نخست نویان تهران با مس شهربابک بازی می‌کند و شهرداری شاهرود با نماینده گیلان روبه‌رو خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->